Enkel håndtering av alle innkommende henvendelser fra butikker, forhandlere og franchisetakere

Nå kan du optimalisere din daglige kommunikasjon med kjedebutikker, franchisetakere og forhandlere. Det er enkelt å ha orden på - og svare alle henvendelser så snart de kommer inn. Da kan du løse forhandlernes utfordringer uansett om de kommer på telefon, e-post eller webskjemaer.

Sakshåndtering

Strømlinjeformet kommunikasjon med forhandlere

SuperOffice strømlinjeformer hvordan bedriften din håndterer alle henvendelser. Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt nummer som følger all relevant kommunikasjon. Du kan raskt søke på nummer og få informasjon om butikklokasjon, eier av saken, status, periode eller forhandler.

Felles database

Ett system for alle kundedataene

Alle henvendelser fra kjedebutikkene samles og organiseres i CRM-databasen din, uavhengig av hvordan de sendes. Alle i bedriften har umiddelbart tilgang til informasjonen og kan sjekke statusen til forhandler, butikk eller kunde før de tar kontakt. Det er enkelt å knytte webskjemaer og portaler til SuperOffice CRM.

Automatisert tildeling av henvendelser

Rask respons til butikker

Du kan automatisk tildele nye henvendelser til riktig kategori og personer i bedriften. Dette gjør du ved å sette opp flere e-postkontoer og filtrere på nøkkelord. Hvis en henvendelse forblir ubesvart etter en gitt tid kan systemet automatisk eskalere henvendelsen.

Dashboard og rapporter

Øk kundetilfredsheten

Få innsikt i hvordan du kan levere bedre i kjedens butikker. Våre dashboards er enkle å bruke og gir deg forståelse for hva butikkene sliter med og hva du må gjøre for at tjenestene skal bli enda bedre.

Kjeder som får gode resultater med SuperOffice CRM

85 butikker, 100 % åpenhet

Håndterer henvendelser fra franchisetakere via telefon, e-post og intranett. Sømløst.

Håndterer 160.000 saker i året

Håndterer klager og utfører service for sluttkunder via forhandlere.

90 % av sakene løst på 1 dag

Håndtering av den daglige kommunikasjonen med 178 franchisetakere.

Tilleggsfunksjoner CRM-funksjonalitet for kjeder

Vi svarer gjerne på alle spørsmål du måtte ha. Ring på 23 35 40 00.

  • Personvern

    Nå som GDPR er en realitet har kundenes personvern blitt enda viktigere. SuperOffice CRM har innebygget personvern som standard, slik at butikkene i kjeden din kan få hjelp til å håndtere kundedata og unngå bøter.
  • Selvbetjening

    Dagens kunder vil ha selvbetjening, i SuperOffice kan du enkelt bygge ditt eget bibliotek med FAQ´er. Da hjelper du butikkene, forhandlerne og franchisetakerne med å yte enda bedre kundeservice gjennom en digital kunnskapsbase.
  • Kundesenter på nett

    Kundene dine kan logge seg inn i Kundesenteret i SuperOffice CRM. Der kan de se historikk, stille spørsmål og søke i kunnskapsbasen 24/7. Kundesenteret er en frittstående portal som kan integreres med din eksisterende nettside.
  • Markedsføring

    Bruk e-poster for å holde butikkene oppdatert om nyheter, eller bruk SuperOffice CRM til å sende nyhetsbrev direkte til kundene dine. Alle nyhetsbrevene kommer med ferdige maler. Du kan også laste opp dine egne, og selvfølgelig gjøre personlige tilpasninger.
  • Snarveier

    Bruk snarveier (også kjent som makroer) for å automatisere prosesser. Det kan være respons til kunder eller tildele en sak til en butikk. Alt sammen med ett tastetrykk. Du har også mulighet til å lage en skreddersydd arbeidsflyt som automatisk settes i gang av bestemte handlinger.
  • Chat

    Med SuperOffice Chat kan du kommunisere med flere forhandlere samtidig og svare på spørsmålene med en gang. Det aller beste er at sluttkunden får svar raskere. Da blir alle fornøyde!