Den beste CRM-løsningen for din bedrift

SuperOffice CRM hjelper deg å samle all kontaktinformasjon på ett sted, kommunisere bedre med kundene dine og øke produktiviteten. Velg mellom fem ulike brukerplaner basert på dine behov. Test SuperOffice CRM gratis i 30 dager og se hvor enkelt det er å øke effektiviteten og nå dine mål.

Funksjoner Fantastisk CRM-funksjonalitet

Vi svarer med glede på dine spørsmål, kontakt oss gjerne på tlf 23 35 40 00

  • SuperOffice i skyen

    Vi sørger for hosting, backup, oppgraderinger, etc. noe som gir deg mer tid til å fokusere på bedriften og ikke bekymre deg om IT-drift.
  • Integreres med alle store e-postplattformer

    Superoffice CRM integreres med Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-postservere.
  • Felles kontaktdatabase

    SuperOffice CRM lagrer all din verdifulle kundeinformasjon på ett sted. Det er lett å bruke, lett å oppdatere og enkelt å administrere.
  • CRM på mobilen

    Tilgang til hele CRM-databasen fra en hvilken som helst mobil enhet, hvor du enn måtte befinne deg.
  • Salgsledelse

    Ha full kontroll på salgs- og markedsføringsaktiviteter. Få nøyaktige prognoser og salgs-pipeline.
  • Arbeidsflyt

    Bruk «best pratice» og følg steg-for-steg aktiviteter slik at ingenting blir glemt og alle muligheter blir fulgt opp.
  • Maler

    Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.

Hva kan CRM gjøre for deg? CRM for små bedrifter

Du har insett at post-it-lapper og gjøremålslister ikke helt dekker dine behov lenger. Last ned vår CRM guide for små bedrifter og lær hvordan du kan få en løsning som er enkel å bruke, som ikke krever installasjon og til en pris du har råd til.

Last ned guiden

Mer enn 6 000 kunder