SuperOffice CRM CRM med innebygget personvern

GDPR krever at alle bedrifter følger de nye reglene for personvern. 
SuperOffice CRM hjelper deg med å administrere samtykke og sikker lagring av data. Vi gjør det også enkelt for kundene dine å bestemme hva slags informasjon de ønsker å motta fra deg. 

  • Håndtering av samtykke
  • Håndtering av abonnement
  • Tilgangsstyring
  • Avvikshåndtering
  • Innebygget personvern som standard
Prøv gratis

Prøv SuperOffice CRM gratis

Selskaper som bruker SuperOffice CRM opplever årlig en gjennomsnittlig økning av inntektene på mellom 15% og 20%.

Det er et par ting du bør tenke på før du bestiller en Free Trial. Camilla Bommen er adm.dir i SuperOffice Norge, og gir deg noen tips i videoen under:

Dette får du med SuperOffice CRM:

  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G-suite
  • Tilgang fra alle flater - desktop, mobil, nettbrett
  • Ubegrenset antall kontakter, e-post kampanjer og support saker
  • Betal kun for den delen av systemet du bruker

Fyll ut skjemaet:

 

Guide: GDPR-sjekkliste 13 punkter som hjelper deg på veien til “GDPR-klar”

Et av de første stegene for å bli klare for den nye personvernloven, GDPR (General Data Protection Regulation), er å kartlegge personlige data dere innhenter og lagrer. Hvor kommer dataene fra? Hva brukes dataene til og hvor lagres de?

For å komme i gang med å kartlegge og dokumentere denne informasjonen, har vi laget en GDPR-sjekkliste.

Last ned gratis guide

Mer enn 6 000 kunder