Muligheter i SuperOffice Norge

Vi har fire avdelinger vi søker dyktige mennesker til. Bli en del av salg, konsulent, customer experience, eller kundeservice-teamet vårt!

Konsulent 

Har du lyst til å bli en produktekspert hos oss

God teknisk forståelse er omega, men like så viktig er det å ha forståelse for forretningsprosesser. Som Konsulent får du ansvar for å utvikle eksisterende kunder samt rådgi nye kunder til å utnytte SuperOffice for alt det er verdt. I tillegg vil du bistå kunder med å installere, konfigurere, tilpasse og integrere mot eksterne applikasjoner. Dette innebærer et tett samarbeid både med kunden og interne ressurser. 

Vi ser etter deg som er hardtarbeidende, målrettet og løsningsorientert! 

Høres det ut som en oppgave for deg?

Salg

Hvis du virkelig vil lære faget salg så er SuperOffice stedet!

Vår konkurranseorienterte salgskultur skaper motivasjon for faglig utvikling, fokus på løsningsorientering og kundeforståelse. Kommersiell innsikt er viktig! Vi leverer CRM-programvare til ulike bransjer, så evnen til å holde seg oppdatert er høyt verdsatt.

Du trenger selvsagt ikke å være ferdig utlært, vi hjelper deg på veien dit!

Høres det ut som en oppgave for deg?

Customer Experience

Det å kunne skape og beholde gode kunderelasjoner er utrolig viktig for oss!

Customer Experience synliggjør verdien av CRM for våre kunder og inspirerer dem til å utnytte løsningen sitt fulle potensiale. For å kunne gjøre dette søker vi deg som er en menneskekjenner. Innehar du en egen evne til å få folk i prat? Får du mennesker til å slippe deg inn med tillitsvekkende atferd?

For å skape den beste løsningen for våre kunder, er det viktig at deres virkelige problem og årsakene til disse avdekkes og løses.

Høres det ut som en oppgave for deg?

Kundeservice

«Velkommen til SuperOffice - hva kan jeg gjøre for deg i dag?" sier du.

Har du et velutviklet struktur-gen? Elsker å ha mange baller i luften? Liker å sørge for orden på kontoret? I så fall er du kanskje SuperOffice sin nye Kundeservice-stjerne!

Hovedoppgavene er å betjene resepsjonen og sentralbordet 8-16, samt ha sentrale administrative arbeidsoppgaver knyttet til vår kundeserviceavdeling.

Du må være en energisk og kundeorientert person, fordi du vil bistå med å ivareta SuperOffice sin viktigste ressurs: Kundene!

Høres det ut som en oppgave for deg?