Kom i gang med Sharepoint integrasjonen i SuperOffice 10

Mange selskaper bruker Office 365 og SharePoints avanserte dokumenthåndteringsfunksjoner for å styre dokumenter og kommunikasjon i virksomheten. Fordelene med å opprette og lagre dokumenter i SuperOffice er at du kan jobbe effektivt med maler og automatisk koble dokumenter til kunder og viktige CRM-data. Dette gjør det enkelt å finne igjen og bruke de i dine CRM -prosesser. Lagring av dokumenter i to systemer betyr imidlertid at folk kan miste oversikten over hvor dokumenter er og bruke mye tid på å finne de igjen. Med SharePoint dokumentintegrasjon i SuperOffice 10 vil alle dokumenter og e -poster du oppretter eller arkiverer fra SuperOffice lagres i SharePoint-arkivet. Registrer deg for dette webinaret, så viser vi deg hvordan du kommer i gang med integrasjonen og hvordan alle i din bedrift kan få tilgang til CRM-dokumentene; Selv de som ikke bruker SuperOffice.

Dato

18.11.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for alle som bruker SuperOffice CRM og ønsker å lære mer dokumenthåndtering i SuperOffice 10. Presentasjonen fokuserer på beste praksis for bruk og oppsett av Sharepoint integrasjonen og produktdemoen er mer detaljert.

Praktisk informasjon

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Dokumentbehandling - SuperOffice vs Sharepoint
  • Fordeler med å integrere
  • Slik fungerer det i SuperOffice (demo)
  • Hvordan komme i gang


Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.


Påmelding

Meld deg på her >>