Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

Fem måter å levere utmerket kundeservice på

Det er mye negativ omtale i media om selskaper som leverer dårlig kundeservice. Hvis du vil skille deg ut, må du tenke over hvordan du behandler kundene dine og hva de synes om din kundebehandling. Den viktigste grunnen til at en kunde forlater deg, er fordi de føler at du ikke bryr deg om dem eller at de ikke blir ivaretatt som forventet. Men hvordan kan du vise dem at du bryr deg? Det er enkelt. La de oppleve at du yter utmerket kundeservice. I dette webinaret viser vi ulike eksempler på hvordan du kan bruke SuperOffice Service til å levere utmerket kundeservice, selv om du ikke har et profesjonelt kundeserviceteam.

Dato

02.09.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for ledere og de som er interessert i å forbedre eller fornye sin CRM strategi. Presentasjonen fokuserer på prosesser og produktdemo er mer overordnet.

Praktisk informasjon

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Kundeservice, customer experience, kundesentrisitet – Hva er forskjellen?
  • 5 måter å levere utmerket kundeservice på 
  • Kundeservice med CRM Demo – forskjellige måter å levere utmerket kundeservice uten et profesjonelt kundeserviceteam
  • Kom i gang med SuperOffice Service

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.


Påmelding

Meld deg på her >>