Ta CX-initiativene dine til et nytt nivå: Sett kunden i førersetet
80% av bedrifter mener de gir en overlegen kundeserviceopplevelse. Men bare 8% av kundene er enige. Kunden sitter godt i førersetet og med det følger en nødvendig endring i hvordan du bygger og pleier relasjoner med potensielle og eksisterende kunder. Så hvordan møter og overgår du forventningene til kundeservicen i 2021? I dette webinaret deler vi hvordan du kan ta CX-initiativene til neste nivå. Og hvordan du kan møte og overgå kundens forventninger uten å måtte skalere opp teamet ditt.
Dato
06.05.2021 09.00
Pris
Gratis
Målgruppe
For brukere av SuperOffice, samt ledere og kundeteam som er interessert i å forbedre kvaliteten på kundeopplevelsen man leverer og som ønsker en positiv utvikling innen kundelojalitet, mindre kundefrafall og økte inntekter.
Praktisk info
Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.
Agenda
- Den moderne kunden
- Gode kundeopplevelser med CRM
- 9 kundeserviceutfordringer som SuperOffice Service kan løse
- Demo - eksempler i SuperOffice CRM
Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.