Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Hvorfor kundeklager kan hjelpe deg til å bli bedre

I dagens internettdrevne verden har kundene mer makt enn noensinne. Hvis en kunde er misfornøyd, vil han eller hun raskt si sin mening. Ifølge undersøkelser fra Esteban Kolsky vil 13% av ufornøyde kunder dele klagene sine med 15 personer eller flere. Videre klager bare 1 av 25 ufornøyde kunder direkte til deg. Hvordan svarer du på en klage du har mottatt? Og hva skjer hvis du ikke klarer å gi en positiv kundeopplevelse? I dette webinaret deler vi hvordan du kan spore, overvåke og kategorisere kundeklager, og bruke tilbakemeldingen til å skape mer lojale kunder, forbedre ditt produkt og levere en bedre kvalitet på kundeservice.

Dato

24.06.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

For alle som er interessert i å bygge, pleie og administrere bedre relasjoner og kundeserviceopplevelser ved bruk av CRM. Og som er interessert i å implementere eller revitalisere CRM med nye prosesser og strategier.

Praktisk info

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Analyse av klager
  • Lag rutiner for kundeklager
  • Hvordan  SuperOffice bruker tilbakemeldinger (CSAT) til å forbedre support
  • 5 måter du kan håndtere kundeklager på
  • Sjekkliste for kundeklager
  • Proaktiv klagehåndtering

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.

Påmelding

Meld deg på her >>