Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Bak kulissene med SuperOffice: Vår salgsprosess

Drevet av en lidenskap for CRM (Customer Relationship Management), lager SuperOffice prisbelønt CRM-programvare for salg, markedsføring og kundeservice. Som den ledende europeiske CRM-leverandøren er SuperOffice godkjent og brukt av mer enn 6000 selskaper. I dette webinaret viser vi deg hvordan SuperOffice som selskap bruker CRM for å forbedre nøyaktighet i våre prognoser, styre pipeline og vinne flere salg med SuperOffice Sales. Bli med bak kulissene for å se hvordan salgsprosessen vår ser ut og hvordan 250 mennesker i 8 land jobber for å bygge bedre kundeforhold og opplevelser med SuperOffice CRM.

Dato

20.05.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Alle som vil forbedre nøyaktighet i prognoser, styre pipeline og vinne flere salg ved bruk av CRM. Og som er interessert i å implementere eller revitalisere CRM med nye prosesser og strategier.

Praktisk info

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda

  • Introduksjon av SuperOffice

  • Digitalisering av vår kundereise

  • Våre strategier og salgsprosesser

  • Vår CRM løsning med moduler, tilpasninger og apps

  • Demo  - eksempler på arbeidsflyter i SuperOffice CRM

  • Kom i gang med vurdering av dine CRM prosesser

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.

Påmelding

Meld deg på her >>