Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

7 tips for å skape en god kundeopplevelse

Kundeopplevelse er topprioritet for bedrifter de neste 5 årene, og årsaken er enkel; selskapene som fokuserer på kundeopplevelse reduserer churn og øker inntektene - noe som fører til høyere fortjeneste! Kundeopplevelsen påvirker alle områder av virksomheten din, men hvordan kommer du i gang? I dette webinaret gir vi deg 7 tips, sammen med eksempler i SuperOffice CRM, for å hjelpe deg med å lage en god strategi for kundeopplevelser.

Dato

22.04.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

For brukere av SuperOffice, samt ledere og kundeteam som er interessert i å forbedre kvaliteten på kundeopplevelsen man leverer og som ønsker en positiv utvikling innen kundelojalitet, mindre kundefrafall og økte inntekter.

Praktisk info

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda

  • Hva er kundeopplevelser (customer experience)?

  • 7 tips for å skape en god kundeopplevelse

  • Kundeopplevelser vs kundeservice

  • Demo - eksempler i SuperOffice CRM

  • Hvordan komme i gang

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.

Påmelding

Meld deg på her >>