7 tips for å skape en god kundeopplevelse
Kundeopplevelse er topprioritet for bedrifter de neste 5 årene, og årsaken er enkel; selskapene som fokuserer på kundeopplevelse reduserer churn og øker inntektene - noe som fører til høyere fortjeneste! Kundeopplevelsen påvirker alle områder av virksomheten din, men hvordan kommer du i gang? I dette webinaret gir vi deg 7 tips, sammen med eksempler i SuperOffice CRM, for å hjelpe deg med å lage en god strategi for kundeopplevelser.
Dato
22.04.2021 09.00
Pris
Gratis
Målgruppe
For brukere av SuperOffice, samt ledere og kundeteam som er interessert i å forbedre kvaliteten på kundeopplevelsen man leverer og som ønsker en positiv utvikling innen kundelojalitet, mindre kundefrafall og økte inntekter.
Praktisk info
Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.
Agenda
-
Hva er kundeopplevelser (customer experience)?
-
7 tips for å skape en god kundeopplevelse
-
Kundeopplevelser vs kundeservice
-
Demo - eksempler i SuperOffice CRM
-
Hvordan komme i gang
Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.