Robuste tilpasninger – Tilpass SuperOffice til dine behov

Etter hvert som virksomheten din vokser og alt rundt oss endres, må du også endre måten du jobber på og verktøyene du bruker. En CRM -løsning som ikke kan endres i takt med dere vil raskt bli utdatert og forhindre dere i å jobbe som dere ønsker. En unikt tilpasset løsning kan utgjøre en reell forskjell i hvordan du selger og leverer produktene og tjenestene dine. I dette webinaret vil du bli kjent med de forskjellige måtene å tilpasse SuperOffice på gjennom konfigurerbare skjermbilder, egendefinerte felt, samt hvordan du integrerer SuperOffice med andre plattformer eller datakilder. Registrer deg nå for å lære hvordan du kan forbedre CRM -adopsjon, øke produktiviteten og redusere manuell oppdatering av data.

Dato

13.01.2022   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for alle som bruker SuperOffice CRM og ønsker å lære mer om tilpasninger i SuperOffice 10. Presentasjonen fokuserer på beste praksis for bruk og oppsett i adminklienten og produktdemoen er mer detaljert.

Praktisk informasjon

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Hvorfor bruke tilpasninger i SuperOffice?
  • Ulike typer tilpasninger
  • Brukerdefinerte felt og lister
  • Konfigurerbare skjermer
  • Integrer SuperOffice CRM med andre plattformer eller datakilder
  • Hvordan komme i gang 

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.


Påmelding

Meld deg på her >>