Robuste tilpasninger – Automatiser dine arbeidsprosesser

Etter hvert som virksomheten din vokser og alt rundt oss endres, må du også endre måten du jobber på og verktøyene du bruker. En CRM -løsning må støtte arbeidsprosessene dine, så det å kunne automatisere og oppdatere en løsning for å understøtte nøyaktig hvordan du jobber kan utgjøre en reell forskjell i hvordan du selger og leverer produktene og tjenestene dine. I dette webinaret lærer du forskjellige måter å tilpasse og automatisere SuperOffice på; enten det er via makroer, CRM-skript eller å koble til andre systemer via Zapier. Du kan spare tid og redusere manuelt arbeid ved å automatisere ulike forretningsprosesser. Registrer deg nå for å lære hvordan du kan forbedre CRM -adopsjonen, øke produktiviteten og redusere manuell datainnføring.

Dato

27.01.2022   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for alle som bruker SuperOffice CRM og ønsker å lære mer om tilpasninger i SuperOffice 10. Presentasjonen fokuserer på automatisering og oppsett i adminklienten. Produktdemoen er mer detaljert.

Praktisk informasjon

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Agenda:

  • Hvorfor bruke tilpasninger og automatiseringer i SuperOffice?
  • Ulike typer automatiseringer
  • Makroer
  • CRM-skript
  • Zapier
  • Hvordan komme i gang

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.


Påmelding

Meld deg på her >>