Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Kom i gang med din kundereise

Bedrifter som er kundesentriske er mer lønnsomme enn konkurrentene. Den største vekstfaktoren? De fokuserer på kundereisen. I dette webinaret gjennomgår vi hva kundereisen er, hvordan du kan kartlegge reisen for organisasjonen din og hvordan du kan bruke den til å redusere kostnader, øke inntektene og skape en bedre kundeopplevelse.

Dato

04.03.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for potensielle kunder og brukere av SuperOffice

Praktisk info

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

WEBINAR

Kundereisen følger hele livssyklusen fra bevissthet til lojalitet, og hjelper deg å forstå dine kunder, og dermed levere bedre kommunikasjon og møte kundens forventninger på hvert trinn av reisen.

Prosessen krever kartlegging av kontaktpunktene i din egen bedrift, samt hos kundene dine for å kunne identifisere hull i kommunikasjonen.  Vi gir deg tips til hvordan du kan utnytte CRM-løsningen for å levere bedre opplevelser og bedre resultater.

Agenda

  • Hva kundereisen er

  • Hvordan komme i gang med kartlegging i din bedrift

  • Tips til å forbedre prosessene dine

  • Kundereisen i CRM systemet

  • Hva kreves for å lykkes i det lange løp

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.

Påmelding

Meld deg på her >>