Kom i gang med din kundereise
Bedrifter som er kundesentriske er mer lønnsomme enn konkurrentene. Den største vekstfaktoren? De fokuserer på kundereisen. I dette webinaret gjennomgår vi hva kundereisen er, hvordan du kan kartlegge reisen for organisasjonen din og hvordan du kan bruke den til å redusere kostnader, øke inntektene og skape en bedre kundeopplevelse.
Dato
04.03.2021 09.00
Pris
Gratis
Målgruppe
Dette webinaret passer for potensielle kunder og brukere av SuperOffice
Praktisk info
Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.
WEBINAR
Kundereisen følger hele livssyklusen fra bevissthet til lojalitet, og hjelper deg å forstå dine kunder, og dermed levere bedre kommunikasjon og møte kundens forventninger på hvert trinn av reisen.
Prosessen krever kartlegging av kontaktpunktene i din egen bedrift, samt hos kundene dine for å kunne identifisere hull i kommunikasjonen. Vi gir deg tips til hvordan du kan utnytte CRM-løsningen for å levere bedre opplevelser og bedre resultater.
Agenda
-
Hva kundereisen er
-
Hvordan komme i gang med kartlegging i din bedrift
-
Tips til å forbedre prosessene dine
-
Kundereisen i CRM systemet
-
Hva kreves for å lykkes i det lange løp
Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.