Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Fordeler med å integrere ERP med SuperOffice CRM

Integrer SuperOffice med ERP-systemet ditt og få 360 graders oversikt over dine kunder med synkronisert data og nøkkeltall, lett tilgjengelig for alle i bedriften. Når du integrerer begge systemene gir du en bedre kundeopplevelse, men du gjør det også enklere for alle i bedriften du jobber i. Du sparer tid og sikrer bedre datakvalitet ved å synkronisere data. Synkroniserte data kan være svært nyttige i ulike forretningskritiske prosesser, som salg, fakturering og kundeservice. Kundene dine vil oppleve raskere responstid, mer informert kundeservice og generelt en bedre kundeopplevelse.

Dato

18.02.2021   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Dette webinaret passer for potensielle kunder og brukere av SuperOffice.

Praktisk info

Webinaret varer i ca 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

WEBINAR

I dette webinaret skal vi se på fordeler med å integrere ERP løsningen med SuperOffice og hva slags data og integrasjon som passer for deres bedrift og prosesser.

Agenda

  • 6 grunner til at du burde integrere CRM og forretningsystemet ditt
  • Synkronisering av ulike data
  • Ulike integrasjoner og apps
  • Hvordan komme igang?

Webinaret holdes på engelsk med norsk undertekst.

Påmelding

Meld deg på her >>