Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Dagbok og invitasjoner

Bruk den delte kalenderen i SuperOffice til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon.

Dato

22.10.2020   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Del 1 passer for alle brukere av SuperOffice, samt ledere og potensielle kunder. Del 2 passer for superbrukere og administratorer av SuperOffice.

Praktisk info

Hver del varer mellom 20-30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

WEBINAR

I dette webinaret skal vi se på fordelene ved å bruke dagboken i SuperOffice for å bli mer effektiv i din arbeidsdag. Oppgaver, avtaler og samtaler lagres i systemet, og du bygger derfor verdifull historikk som alle har tilgang til og som enkelt kan finnes igjen på salg, prosjekt og kundens kort.

Agenda

Del 1 tar for seg overordnet bruk og er mer teoretisk. Vi fokuserer på strategi og fordeler ved å ta i bruk eller forbedre rutiner innenfor temaet. 

Del 2 
er et dypdykk innenfor samme tema, men her går vi mer praktisk til verks for å gjøre endringer, tilpasse og utvide løsningen for å gjenspeile beste praksis som vist i første del.

Kl 09:00 Del 1
I denne delen skal vi bli kjent med grunnleggende funksjonalitet i dagboken og hvordan vi oppretter oppgaver, inviterer til avtaler og jobber med å oppdatere aktivitetslisten for å full kontroll over gjøremål.

Kl 09:30 Del 2
I denne delen skal vi tilpasse invitasjonsmaler, opprette møtetyper, endre preferanser og knytte aktiviteter til dashbord.

Påmelding

Meld deg på her >>