Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Masseutsendelser - Hold kundene oppdatert

Send nyhetsbrev, kampanjer og driftsmeldinger til et stort antall kunder. Tilpass og skreddersy innholdet, basert på kundens interesser. Kommuniser bedre med målgruppen deres og skap en dialog som fører til økt omsetning.

Dato

18.06.2020   09.00

Pris

Gratis

Målgruppe

Del 1 passer for alle brukere av SuperOffice, samt ledere og potensielle kunder. Del 2 passer for superbrukere og administratorer av SuperOffice.

Praktisk info

Hver del varer mellom 20-30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

WEBINAR

CRM er en strategi for å ivareta relasjoner. Det er to spørsmål det hele koker ned til:

• Hvordan kan du bevare Relasjoner til kundene du har?
• Hvordan kan du skape Relasjoner til nye kunder?

I dette webinaret skal vi bli bedre kjent med Utsendelser i SuperOffice og hvordan vi kan bli bedre på relasjonshåndtering ved å kommunisere og skape god dialog med målrettet markedsføring.

Agenda

Del 1 tar for seg overordnet bruk og er mer teoretisk. Vi fokuserer på strategi og fordeler ved å ta i bruk eller forbedre rutiner innenfor temaet. 

Del 2 er et dypdykk innenfor samme tema, men her går vi mer praktisk til verks for å gjøre endringer og tilpasse løsningen for å gjenspeile beste praksis som vist i første del.

Kl 09:00 Del 1
Vi skal vise hvordan vi jobber med målrettet markedsføring ved hjelp av utvalg, interesser, abonnement og tidligere kjøp. Masseutsendelser gjøres enkelt fra SuperOffice ved å bruke maler og veiviseren som hjelper deg fra start til slutt.

Kl 09:30 Del 2
I denne delen tilpasser vi noen utvalgte maler, sporede lenker og oppdaterer abonnement, samt personvernerklæring for å kunne lagre samtykke på personer i SuperOffice.

Påmelding

Meld deg på her >>