WEBINAR

Har du kategorisert kundene dine? Har du kontroll på alle relasjoner?
Vi viser eksempler og demo på hvordan vi løser bransjens utfordringer med SuperOffice, som kan gi god inspirasjon for å endre og tilpasse egne prosesser, uavhengig av utgangspunkt.

Påmelding

Meld deg på her >>

Tid

27. februar 09.00 - 09.30

Pris

Gratis

Målgruppe

Du som jobber i Grossist eller Varehandel og er nysgjerrig på hva CRM kan gjøre for din bedrifts lønnsomhet.

Agenda

I dette webinaret skal vi bli bedre kjent med Grossist og Varehandelens utfordringer, og hvordan bedriftene lykkes med CRM for å dekke ulike behov som:

  • 360 graders innblikk på hva som er levert og utført på alle kunder, leverandører o.l.
  • Kategorisering og relasjoner med både B2B og B2C kontakter
  • Utvalg og seleksjon over kunder med mer-potensial og prioritet
  • God oversikt over tilbud og pipeline med differansiert salgsprosess

Eksempler blir vist i SuperOffice med alt fra enkle tilpasninger som kan gjøres av administrator, til større tilpasninger og tredjepartsløsninger fra våre konsulenter og partnere.

Praktisk info

Webinaret varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Påmelding

Meld deg på her >>