Når bedrifter skal yte kundeservice med et personlig preg må de ha full oversikt over kundene sine.

I SuperOffice CRM finner du all nødvendig informasjon og historikk som du kan bruke til å bygge langsiktige kundeforhold. I SuperOffice Service behandler og følger du opp alle viktige henvendelser profesjonelt og med rask respons noe som fører til høyere kundetilfredshet.

Påmelding

Meld deg på her >>

For å jobbe mer effektivt, skape vekst og tilby virkelig god kundeservice, skal vi se på samspillet mellom Service og CRM – og viktigheten av å ha all informasjon samlet sentralt i en CRM-løsning.

I dette webinaret skal vi bli bedre kjent med SuperOffice Service og hvordan vi kan bruke hele CRM løsningen for å gi en bedre kundeopplevelse.

Vi gir deg noen eksempler på hvordan din bedrift kan øke kundelojaliteten ved hjelp av 360 graders oversikt:

  • Få kontroll på «glemte» kunder
  • Kommuniser effektivt (og lovlig) med e-postmarkedsføring
  • Få tilbakemeldinger direkte inn i CRM-løsningen ved bruk av webskjema
  • Følg opp de viktigste sakene i Service
  • Få 100% kontroll med Dashbord og oversikt på kundekortet i SuperOffice CRM

Tid

31. oktober 09.00 - 09.30

Pris

Gratis

Målgruppe

Alle

Praktisk info

Webinaret varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Påmelding

Meld deg på her >>