Ny undersøkelse: Vi analyserte 1000 nettsider for å se hvordan selskaper bruker chat

Les artikkel

SuperOffice hjelper deg med å holde oversikt, prioritere og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, webskjemaer eller sosiale medier. 

Vi viser deg eksempler i SuperOffice Service på hvordan du enkelt kan forbedre kundeservice i egen organisasjon.

Tid

13. juni 09.00 - 09.30

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende kunder.

Praktisk info

Webinaret varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Youtube. Link sendes på e-post samme morgen og det er ikke krav til pålogging.

Fyll ut skjema for påmelding:

 

Frist for påmelding er kl 12. dagen før webinaret. For webinar på mandager er fristen fredag kl 12. Dersom du melder deg på etter fristen ber vi deg kontakte oss på telefon 23 35 40 00 for å få påloggingsdetaljer.