7 tips for å skape en god strategi for kundeopplevelser

Les artikkel

Har du brukerplanen Service kan du enkelt og raskt behandle kundens henvendelser. Uansett om disse kommer via telefon, e-post, webskjema eller sosiale medier vil hver henvendelse automatisk få et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret.

Vi ser på alle de nye spennende Service nyhetene i SuperOffice 8. 

Tid

13. desember 10.00 - 10.30

Pris

Gratis

Målgruppe

Eksisterende kunder.

Praktisk info

Webinaret varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Webex. Informasjon om pålogging sendes i forkant på e-post.

Fyll ut skjema for påmelding:

 

Frist for påmelding er kl 12. dagen før webinaret. For webinar på mandager er fristen fredag kl 12. Dersom du melder deg på etter fristen ber vi deg kontakte oss på telefon 23 35 40 00 for å få påloggingsdetaljer.