7 tips for å skape en god strategi for kundeopplevelser

Les artikkel

I dette webinaret går vi gjennom både hva CRM er, samt hvorfor det er viktig for å lykkes.

I tillegg får du smakebiter på hvordan SuperOffice hjelper deg til å bli enda bedre på Marketing, Salg og Service:

  • Brukerplanen Marketing har alt du trenger for å definere målgrupper, gjennomføre utsendelser og måle resultatet av dine kampanjer. 
  • Med brukerplanen Sales vil du kunne skrive tilbud raskere, få full kontroll på salgsmuligheter og pipeline. 
  • Med brukerplanen Service kan du enkelt behandle, samarbeide og løse alle henvendelser – vennlig, raskt og effektivt.

Tid

8. desember 10.00 - 10.30

Pris

Gratis

Målgruppe

Potensielle kunder. Seminaret passer for deg som er interessert i salg, marketing og god kundeservice.

Praktisk info

Webinaret varer i 30 min og det er enkelt å delta - Perfekt for travle dager! Du sitter ved din egen pc og følger oss via Webex. Informasjon om pålogging sendes i forkant på e-post.

Fyll ut skjema for påmelding:

 

Frist for påmelding er kl 12. dagen før webinaret. For webinar på mandager er fristen fredag kl 12. Dersom du melder deg på etter fristen ber vi deg kontakte oss på telefon 23 35 40 00 for å få påloggingsdetaljer.