Change 2024: Veien til bærekraftig vekst
Halvdagskonferanse 19. september

Meld deg på Change 2024 - Halvdagskonferanse 19. september

Denne gangen inviterer vi forretningsledere til å komme sammen og finne de beste måtene å navigere i endring og bruke det til sin fordel.

I løpet av et halvdagsarrangement vil du lære hvorfor det er viktig å ta i bruk en ny tilnærming til salg, endre ditt kundefokus, omfavne kundereisen, automatisert markedsføring og utnytte kraften i den nye AI-drevne teknologien.

Bli med på vår European CRM Tour CHANGE 2024, designet for å hjelpe B2B-selskaper som ditt å skifte gir og legge en kurs mot bærekraftig vekst.

Date

Torsdag
19. september

Time

09:00

Location

Sentralen

Price

Gratis

Om eventet

Endring er den eneste konstanten i livet. Og dagens turbulente økonomiske tider krever at vi nok en gang må endre måten vi leder, arbeider, prioriterer og bygger vår vei til suksess. Det er rett og slett ikke tid til å "vente og se". Endringen må starte nå!

Hvis du er en leder ansvarlig for forretningsvekst og go-to-market-strategien, er CHANGE 2024 perfekt for deg. Sikre din plass i dag!

Vi ønsker deg velkommen til en energifylt formiddag hvor vi byr på inspirasjon og innsikt om trender og omverdenen, samt praktiske tips om hvordan du bruker endring til din fordel. Nettverk og møt andre bedriftsledere og potensielle partnere, og nyt både frokost og lunsj i den fantastise Marmorsalen på Sentralen midt i Oslo.

Våre foredragsholdere gir deg innsikt om:

  • Aktiverer fullsyklus vekstmarkedsføring. Lær hvordan du utvikler en omfattende vekststrategi som tar hensyn til hele kundereisen – skift markedsføringens fokus fra kun lead-generering til livssyklusmarkedsføring.
  • Omfavner kraften i innovasjon. Lær hvordan du utnytter moderne teknologier som AI og automatisering for å jobbe smartere, ikke hardere.
  • Drive vekst gjennom lojale kunder. Oppdag hvordan du går utover ny forretningsanskaffelse og engangssalgstaktikk og fokuserer på å utvikle eksisterende kundeforhold.
  • Endrer ditt tankesett for å se det store bildet. Lær å tenke utover umiddelbare løsninger ved å utvikle strategier for langsiktig vekst.

HVA FÅR DU UT AV DET?

Få praktiske tips og demonstrasjoner om hvordan du bruker endring til din fordel og øker din forretningsagilitet. Det blir produktlansering av Marketing Premium og innsikt i SuperOffice AI Labs.

Hent inspirasjon fra en rekke spennende foredragsholdere, hver med unik ekspertise som gir reell innvirkning.

 

Foredragsholdere

  • Photo Lars Engbork

    Lars Engbork

    CEO – Chief Executive Officer

    Lars Engbork begynte som CEO i SuperOffice i 2024. Før han begynte i SuperOffice var han CEO i Visma e-conomic, hvor han spilte en betydelig rolle i Vismas vekst, ledet et team på 450 ansatte og betjente 200 000 bedriftskunder.  

    Lars på LinkedIn

  • Photo Kjersti Hobøl

    Kjersti Hobøl

    CEO i Nille AS

    Kjersti kommer opprinnelig fra bank og finans, men har de senere årene fortatt flere vellykkede snuoperasjoner i norsk næringsliv. Hun har flere styreverv, god teft og har hele tiden en finger på pulsen i Norsk næringsliv. Hennes spesialitet er konsekvensbasert ledelse.

    Kjersti på LinkedIn

  • Photo Morten Goodwin

    Morten Goodwin

    Professor i kunstig intelligens ved UiA

    Morten Goodwin er av Norges fremste eksperter på kunstig intelligens. Han er professor ved Universitetet i Agder, aktiv forsker, samfunnsdebattant, formidler og forfatter med 20 års akademisk erfaring. Morten setter søkelys på de enorme fremskrittene innen forskning og den praktiske nytten av digital teknologi, spesielt kunstig intelligens.  

    Morten på LinkedIn

  • Photo Charlotte Adelgaard and Bettina Isabelle Berntsen

    Charlotte Adelgaard - Chief Revenue Officer & Bettina Isabelle Berntsen - Chief Marketing Officer, SuperOffice (engelsk)

    Charlotte begynte i SuperOffice-ledelsen i 2021. Hun kom tidligere fra Oracle hvor hun ledet salgsorganisasjonen deres innen Customer Experience (CX) i Vest-Europa. Charlotte har mer enn 15 års ledererfaring fra teknologibransjen og har ledet internasjonale team i det meste av sin karriere.

    Charlotte på LinedIn

    Bettina er CMO i SuperOffice. Med over et tiår med ekspertise innen markedsføring og salg, med spesialisering i B2B SaaS, leder Bettina vekst gjennom innovative markedsføringsstrategier og -programmer.

    Bettina på LinkedIn

  • Photo Jan Andersen and Øivind Urdal

    Jan Andersen - Produktdirektør & Øivind Urdal - Konsulentdirektør

    Jan er produktdirektør i SuperOffice Norge, han har en dyp forståelse for markedstrender og kundebehov. Hans ekspertise innen teknologi og forretningsstrategi har vært avgjørende for SuperOffice Norges suksess, og han er kjent for sin evne til å tilpasse seg raskt skiftende forretningsmiljøer.

    Jan på LinkedIn

    Øivind er konsulentdirektør i SuperOffice Norge, hvor han spiller en nøkkelrolle i å levere skreddersydde CRM-løsninger til kundene. Med omfattende erfaring innen rådgivning og prosjektledelse, sikrer Øivind at implementeringene er effektive og tilpasset kundens unike behov.   

    Øivind på LinkedIn

Agenda

  • Registrering og frokost

    08.15-09.00
  • Velkommen

    09.00-09.10

    Camilla H. Bommen

  • Forbered vekstreisen - strategiske valg og forsterkede relasjoner

    09.10-09.30

    Lars Engbork

  • Å vinne sammen: Strategier for maksimal effekt og tilpasningen av salg og markedsføring

    09.30-09.50

    Charlotte Algaard & Bettina I. Berntsen

  • PAUSE

    09.50-10.05
  • AI + Salg = Sant

    10.05-10.35

    Morten Goodwin

  • Utnytt AI i CRM - aksellerer veksten

    10.35-11.00

    Jan Andersen og Øivind Urdal

  • PAUSE

    11.00-11.15
  • Vinn eller forsvinn!

    11.15-11.45

    Kjersti Hobøl

  • Oppsummering / Kundecase

    11.45-12.00
  • Lunsj

    12.00-13.00

Sentralen - Øvre Slottsgate 3, Oslo

Sentralen er et kontor- og arrangementshus i de gamle lokalene til Christiania Sparebank i Kvadraturen. 

 

Det er gratis å delta, påmelding er bindende. Ved manglende oppmøte eller avmelding etter 13. september vil du bli fakturert kr. 550,- eks mva.

Meld deg på