Profesjonaliser din kundereise - få lønnsom vekst
Har du et bevisst forhold til hvordan kundene møter deg og din virksomhet? Hvordan de opplever å være kunde av deg?

Velkommen til frokostseminar på Hotel Bristol
Alt fra første kontaktpunkt til hvordan de opplever sitt kundeforhold underveis betyr alt om du skal vinne, beholde og skape verdi for dine kunder!
På frokostseminaret møter du Anna Thor og Marianne Vogt fra Thon Hotels som forteller hvordan selskapet har et bevisst forhold til sin kundereise og hvordan de behandler forespørsler og oppfølging av dette når kunden tar kontakt. De forteller også om hvordan de konverterer innkommende henvendelser til salg og verdi.
Digitalisering av kundereisen gir et kontinuerlig bilde av dine kunder og prospects. Dette bidrar til at du kan følge dine kunder i ulike faser og ta viktige beslutninger basert på sanntidsdata. Camilla og Jan fra SuperOffice gir deg innblikk i hvordan du skal finne, vinne og beholde dine kunder.
Agenda:
- Hvorfor trenger du CRM for å digitalisere kundereisen?
- Camilla H. Bommen, adm.dir SuperOffice Norge - Hvordan unngå at kundene faller mellom to stoler og hvordan bruke data til viktige beslutninger?
- Jan Andersen, Produktdirektør SuperOffice Norge - Thon Hotels forteller hvordan de har profesjonalisert sin kundereise
- Marianne Vogt og Anna Thor
Praktisk informasjon:
- Hotel Bristol, Kristian IVs gate 7, Oslo
- Registrering og frokost fra kl. 08:30
- Oppstart kl. 09:00
- Avslutter kl. 10:30