Kundereisen

Bedrifter som setter kunden i sentrum vokser raskere og mer lønnsomme enn konkurrentene. Vi har bygget SuperOffice Dagen rundt kundereisen. Vi gjør dette for å inspirere deg til en mer effektiv hverdag.

Dette er dagen du får inspirasjon og refleksjon rundt egen kundereise, hvor hullene er, og hva dere kan gjøre for å tette dem.

I løpet av dagen kommer vi til å snakke om automatisering av markedsføring, optimalisering av salgsprosesser, bedre kundeservice, måling av kundelojalitet og Business Intelligence.

SuperOffice integreres med et stort utvalg apper fra våre partnere som gjør våre kunder mer konkurransedyktige. Våre App Store partnere er tilstede og er en del av dagens program.

Hør blant annet mer om:

  • Introduksjon til kundereisen
    Camilla H. Bommen, Administrerende direktør, SuperOffice Norge
  • App Store: Verktøyene du ikke visste at vi hadde
    Jan Andersen, Produktdirektør, SuperOffice Norge
    Øivind Urdal, Konsulentdirektør, SuperOffice Norge
  • Der maskinene kommer til kort
    Eiliv Liljevik, Direktør for marked, strategi og IT, OBOS Eiendomsforvaltning
  • Fra adressebok til fullverdig CRM
    Henning Nilsen, Markedssjef, Waterlogic Norge
  • Ingen skal drukne
    Erik Knudsen, Regionsleder, Redningsselskapet
  • Produktnyheter: SuperOffice 30 år
    Jan Andersen, Produktdirektør, SuperOffice Norge
    Øivind Urdal, Konsulentdirektør, SuperOffice Norge
  • CRM og kunstig intelligens (AI)
    Guttorm Nielsen, Utviklingsdirektør, SuperOffice AS

Dato

10. mars

Sted

Meet Salen, Ullevaal Stadion. Se kart

Pris

Gratis

Målgruppe

Kunder av SuperOffice. Seminaret passer for deg som er leder, slags/markedssjef, kundeserviceleder, og selvfølgelig du som er CRM-ansvarlig.

Påmeldig

Meld deg på >>