SEMINAR

På dette seminaret viser vi deg hvordan du kan bruke SuperOffice CRM på en effektiv måte, samt inspirere deg med ny funksjonalitet.

Salg:

Det handler om å få et verktøy som understøtter den måten dere ønsker å drive salg på:
 - Hjelpe hver enkelt selger til å bli mer effektiv
 - Kontroll på salgsresultater og pipeline for ledelsen

Service:

I et konkurranseutsatt marked vil høy kundelojalitet og det å ta godt vare på kundene sine stadig bli viktigere. Utfordringen er å sikre at enhver kundekontakt blir ivaretatt og besvart på en profesjonell og tilfredsstillende måte ovenfor kunden.

Marketing:

Effektive masseutsendelser på e-post, bruk av webskjema og måling av respons i etterkant.

Dato

17. oktober

Agenda

08.00 Registrering & lett servering
08.30 Seminarstart

  • Introduksjon – Hvorfor må du ha fokus på CRM i 2019
  • Praktisk gjennomgang av hvordan SuperOffice bidrar til å få bedre kontroll på kundereisen og inspirere med ny funksjonalitet.

11.00 Avslutning

Sted

Britannia Hotel, Dronningens gate 5, 7011 Trondheim. Se kart

Pris

Gratis

Målgruppe

Kunder av SuperOffice. Seminaret passer for deg som er interessert i salg, marketing og god kundeservice.

Påmelding

Meld deg på >>