SEMINAR

SuperOffice har i nesten 30 år hjulpet europeiske bedrifter med å finne, vinne og beholde kunder. På dette seminaret viser vi deg hvordan SuperOffice bidrar til å understøtte og optimalisere kundereisen. 

Kom og opplev hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift til en mer effektiv hverdag, samt ivareta de kundene du har på en bedre måte.

Påmelding

Meld deg på >>

Salg:

Det handler om å få et verktøy som understøtter den måten dere ønsker å drive salg på:
 - Hjelpe hver enkelt selger til å bli mer effektiv
 - Kontroll på salgsresultater og pipeline for ledelsen

Service:

I et konkurranseutsatt marked vil høy kundelojalitet og det å ta godt vare på kundene sine stadig bli viktigere. Utfordringen er å sikre at enhver kundekontakt blir ivaretatt og besvart på en profesjonell og tilfredsstillende måte ovenfor kunden.

Marketing:

Effektive masseutsendelser på e-post, bruk av webskjema og måling av respons i etterkant.

Dato

23. oktober

Agenda

12.30 Registrering
13.00 Seminarstart

  • Innledning – Hvorfor må du ha fokus på CRM 
  • Praktisk gjennomgang av hvordan SuperOffice bidrar til å få bedre kontroll på kundereisen ved å tilby støtte innenfor salg, kundeservice og markedsføring.

15.30 Avslutning

Sted

Scandic Stavanger Forus, Bjødnabeen 2, 4033 Stavanger. Se kart

Pris

Gratis

Målgruppe

Seminaret passer for deg som ikke bruker SuperOffice CRM i dag og som ønsker å se hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift til en mer effektiv hverdag, samt ivareta eksisterende kunder bedre.

Påmelding

Meld deg på >>