SEMINAR

Vi tar en praktisk gjennomgang av hvordan din bedrift kan automatisere flyten mellom markedsføringsaktiviteter, kundeservice og en profesjonell salgsprosess.

Påmelding

Meld deg på >>

Salg:

Det handler om å få et verktøy som understøtter den måten dere ønsker å drive salg på:
 - Hjelpe hver enkelt selger til å bli mer effektiv
 - Kontroll på salgsresultater og pipeline for ledelsen

Service:

I et konkurranseutsatt marked vil høy kundelojalitet og det å ta godt vare på kundene sine stadig bli viktigere. Utfordringen er å sikre at enhver kundekontakt blir ivaretatt og besvart på en profesjonell og tilfredsstillende måte ovenfor kunden.

Marketing:

Effektive masseutsendelser på e-post, bruk av webskjema og måling av respons i etterkant.

Dato

23. oktober

Agenda

08.00 Registrering & lett servering
08.30 Seminarstart

  • Introduksjon – Hvorfor må du ha fokus på CRM 
  • Praktisk gjennomgang av hvordan SuperOffice bidrar til å få bedre kontroll på kundereisen og inspirere med ny funksjonalitet.

11.00 Avslutning

Sted

Scandic Stavanger Forus, Bjødnabeen 2, 4033 Stavanger. Se kart

Pris

Gratis

Målgruppe

Kunder av SuperOffice. Seminaret passer for deg som er interessert i salg, marketing og god kundeservice.

Påmelding

Meld deg på >>