Abonner på Thrive- en serie med innhold skapt for at du skal få mer omsetning ut av relasjonene dine

KPI & Rapportering - Service

Å spore KPI-er for kundeservice er viktig for bedriftens suksess og omsetningsvekst, men mange firmaer samler inn data for kundeservice uten å forstå potensialet. For å kunne forbedre tjenestene og levere gode kundeopplevelser, vil fokus på viktige mål som svartid, løsningstid og kundetilfredshet hjelpe til med å øke produktivitet blandt ansatte, kundelojalitet og lavere kundefrafall. I dette kurset vil du få en innføring i hvordan du kan jobbe med KPI’er og rapportering i SuperOffice Service for å følge opp, sette inn tiltak og forbedre service og -tjenestekvalitet.

Dato

09.11.2021

Pris

kr 2500,-

Målgruppe

Dette kurset passer for deg som har fullført “Administratorkurs i SuperOffice Service” eller er superbruker, og vil lære hvordan du kan jobbe KPI og rapportering i Service.

Praktisk Info

Dette er et halvdagskurs som er nettbasert og varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.

Om kurset

Etter kurset skal du ha fått innføring i typiske KPI’er i Service som innkommende saker, saker løst,
saker per kategori/saksbehandler, svar og -løsningstid.
Du vil lære hvordan definere og følge opp KPIer: konfigurere løsningen og bruke utvalg, statistikker og dashbords for å
måle og evaluere resultatene dine, og justere og forbedre din kundeservicestrategi.

Kortfattet agenda

  • Best practice: KPIer og nøkkeltall for Service/Support
  • Definer KPIer for Service i SuperOffice
  • Konfigurer SuperOffice i henhold til det man ønsker å måle på (med oppgaver i egen testbase)
  • Følge opp KPIer med rapporter, utvalg og dashbord (med oppgaver)
  • Tips til forankring i bedriften

Tid

09:00 – 12:00

Sted

Kurset gjennomføres i sanntid på nett via Webex med vår CRM ekspert og spørsmål besvares underveis.
Du får også tilgang til egen testbase og gjennomfører oppgaver med elementer fra kurset.
Vi sender lenke for oppkobling i egen e-post, 1 uke før.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Administratorkurs SuperOffice Service”,  eller har tilsvarende erfaring.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>