Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

SuperOffice kurs for viderekommende

Dette kurset er for deg som ønsker opplæring i mer avansert funksjonalitet, hvordan man kan gjøre komplekse søk og jobbe med kriterier i utvalg for å bedre utnytte data som er registrert i CRM løsningen. Du vil også lære om Dashboard, og hvordan bruke utvalg som datakilder til dashbordene, samt en introduksjon til hvordan du kan automatisere prosesser i SuperOffice.

Dato

09.06.2021

Pris

kr 2500,-

Målgruppe

Dette kurset passer for deg som har gjennomført kurset "Innføring i SuperOffice CRM" eller er superbruker i SuperOffice, og vil lære å bruke mer avansert funksjonalitet.

Praktisk info

Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.

Kortfattet agenda

  • Finn-søket og andre funksjoner
  • Firma og personvedlikehold 
  • Utvalg 
  • Dashbord 
  • Makroer og Automatisering 

Etter kurset skal man kunne vite mer om avansert funksjonalitet, vedlikehold av data og bli komfortabel med å opprette mer avanserte utvalg, og hvordan man legger disse i Dashbord for bedre rapportering.

Tid

09:00-12:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset. 

Forkunnskaper

Gjennomført "Innføring i SuperOffice CRM" kurset, eller ha tilsvarende erfaring.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.  
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset. 

Påmelding

Meld deg på her >>