Adminkurs – SuperOffice CRM
I dette kurset vil du få opplæring i å konfigurere SuperOffice CRM slik at du kan vedlikeholde bedriftens CRM løsning.
Dato
06.05.2021
Pris
kr 3500,-
Målgruppe
Dette kurset er for de som har blitt administratorer og trenger en gjennomgang av admin-klienten. Eller for de som vil lære seg ytterligere admin-funksjonalitet.
Praktisk Info
Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.
Kortfattet agenda
- Masseredigering
- Brukerstruktur
- Lister
- Dokumentmaler & E-postmaler
- Arbeidsflyt
- Brukerdefinerte felt
- Import
- Systemvalg & preferanser
Du vil lære hvordan du vedlikeholder SuperOffice CRM og hvordan du administrerer brukeroppsettet, oppretter, redigerer og vedlikeholde lister.
Du vil også lære hvordan du jobber med dokumentmaler, håndterer GDPR funksjonalitet m.m
Tid
09:00 – 15:00
Sted
Kurset gjennomføres på nett.
Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.
Forkunnskaper
Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Brukerkurs – SuperOffice CRM”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice CRM, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.