SuperOffice kurs for viderekommende
Dette kurset er for deg som ønsker opplæring i mer avansert funksjonalitet, hvordan man kan gjøre komplekse søk og jobbe med kriterier i utvalg for å bedre utnytte data som er registrert i CRM løsningen. Du vil også lære om Dashboard, og hvordan bruke utvalg som datakilder til dashbordene, samt en introduksjon til hvordan du kan automatisere prosesser i SuperOffice.
Dato
05.05.2021
Pris
kr 2500,-
Målgruppe
Dette kurset passer for deg som har gjennomført kurset "Innføring i SuperOffice CRM" eller er superbruker i SuperOffice, og vil lære å bruke mer avansert funksjonalitet.
Praktisk info
Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.
Kortfattet agenda
- Finn-søket og andre funksjoner
- Firma og personvedlikehold
- Utvalg
- Dashbord
- Makroer og Automatisering
Etter kurset skal man kunne vite mer om avansert funksjonalitet, vedlikehold av data og bli komfortabel med å opprette mer avanserte utvalg, og hvordan man legger disse i Dashbord for bedre rapportering.
Tid
09:00-12:00
Sted
Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.
Forkunnskaper
Gjennomført "Innføring i SuperOffice CRM" kurset, eller ha tilsvarende erfaring.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.