Optimalisering av utsendelser med SuperOffice
I dette kurset vil du få en innføring i hvordan man kan jobbe mer målrettet med utsendelser og få en gjennomgang i verktøy man kan benytte for å oppnå høyere åpningsrate, klikkfrekvens og konvertering.
Dato
22.04.2021
Pris
kr 2500,-
Målgruppe
Dette kurset er for de som allerede bruker Markedsføring i SuperOffice og har god kunnskap om e-postutsendelser og utvalg. Kurset er for viderekommende og for de som vil lære mer om hvordan man kan benytte SuperOffice til å optimalisere e-postutsendelser.
Praktisk Info
Dette er et halvdagskurs som er nettbasert og varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.
Kortfattet agenda
- Introduksjon
- E-postmarkedsføring basics
- KPIer for utsendelser
- Følge opp KPIer
- Oppsummering
I dette kurset går vi mer i dybden og lærer hvordan man kan bruke SuperOffice for å optimaliserer e-postutsendelser. Man vil få en bedre forståelse av hvordan man kan lage kampanjer som er mer målrettet og treffe med riktig budskap, som kan generere bedre respons og klikkrate.
Tid
09:00 – 12:00
Sted
Kurset gjennomføres på nett.
Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.
Forkunnskaper
Gjennomført «Brukerkurs i SuperOffice Marketing», og/eller ha god erfaring med å gjøre e-postutsendelser i SuperOffice. Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.