Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Administratorkurs i SuperOffice Service

I dette kurset vil du få opplæring i å konfigurere SuperOffice Service til å underbygge deres prosesser. Lær hvordan du tilpasser SuperOffice Service ved å gjøre endringer i blant annet rettigheter, kategorier, saksstatuser og ikke minst e-postkasser.

Dato

21.04.2021

Pris

kr 3500,-

Målgruppe

Dette kurset er for de som skal administrere SuperOffice Service, og gjerne har erfaring som bruker i systemet. Man skal forstå hvordan de endringene man gjør i administratorklienten påvirker SuperOffice Service.

Praktisk Info

Dette er et heldagskurs som er nettbasert og varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.

Kortfattet agenda

  • Administrasjon av saksbehandlere og brukergrupper
  • Oppsett av brukerrettigheter (Profiler og roller)
  • Kategorier, fordelingsmetoder og saksstatus
  • Svarmaler og FAQ’er
  • Hendelsesbehandling og makroer
  • Tilpassing av Service

Etter kurset skal du kunne administrere og vedlikeholde SuperOffice Service. Det vil si vedlikeholde saksbehandlere, data- og funksjonelle rettigheter, legge til/endre kategorier, prioriterer og oppsett av e-postkasser.

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Innføring i SuperOffice Service”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice Service, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr for SuperOffice Service.

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>