Administratorkurs i SuperOffice Service
I dette kurset vil du få opplæring i å konfigurere SuperOffice Service til å underbygge deres prosesser. Lær hvordan du tilpasser SuperOffice Service ved å gjøre endringer i blant annet rettigheter, kategorier, saksstatuser og ikke minst e-postkasser.
Dato
16.06.2021
Pris
kr 3500,-
Målgruppe
Dette kurset er for de som skal administrere SuperOffice Service, og gjerne har erfaring som bruker i systemet. Man skal forstå hvordan de endringene man gjør i administratorklienten påvirker SuperOffice Service.
Praktisk Info
Dette er et heldagskurs som er nettbasert og varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.
Kortfattet agenda
- Administrasjon av saksbehandlere og brukergrupper
- Oppsett av brukerrettigheter (Profiler og roller)
- Kategorier, fordelingsmetoder og saksstatus
- Svarmaler og FAQ’er
- Hendelsesbehandling og makroer
- Tilpassing av Service
Etter kurset skal du kunne administrere og vedlikeholde SuperOffice Service. Det vil si vedlikeholde saksbehandlere, data- og funksjonelle rettigheter, legge til/endre kategorier, prioriterer og oppsett av e-postkasser.
Tid
09:00 – 15:00
Sted
Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.
Forkunnskaper
Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Innføring i SuperOffice Service”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice Service, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr for SuperOffice Service.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.