Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Adminkurs – SuperOffice CRM

I dette kurset vil du få opplæring i å konfigurere SuperOffice CRM slik at du kan vedlikeholde bedriftens CRM løsning.

Dato

10.06.2021

Pris

kr 3500,-

Målgruppe

Dette kurset er for de som har blitt administratorer og trenger en gjennomgang av admin-klienten. Eller for de som vil lære seg ytterligere admin-funksjonalitet.

Praktisk Info

Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.

Kortfattet agenda

  • Masseredigering
  • Brukerstruktur
  • Lister
  • Dokumentmaler & E-postmaler
  • Arbeidsflyt
  • Brukerdefinerte felt
  • Import
  • Systemvalg & preferanser

Du vil lære hvordan du vedlikeholder SuperOffice CRM og hvordan du administrerer brukeroppsettet, oppretter, redigerer og vedlikeholde lister.
Du vil også lære hvordan du jobber med dokumentmaler, håndterer GDPR funksjonalitet m.m

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. 
Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Brukerkurs – SuperOffice CRM”, eller har tilsvarende erfaring. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice CRM, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr.

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>