Brukerkurs – SuperOffice CRM
I dette kurset vil du få en innføring i bruken av SuperOffice CRM. Du vil få opplæring i hvordan du enkelt navigerer i systemet, hvordan du kan opprette entiteter som firma, person, salg, prosjekt og utvalg. Du vil også lære hvordan du oppretter aktiviteter, oppfølginger og dokumenter.
Dato
09.02.2021
Pris
kr 3500,-
Målgruppe
Dette kurset er for deg som aldri har brukt SuperOffice CRM før, eller om du vil ha en oppfriskning i basisfunksjonaliteten til SuperOffice.
Praktisk Info
Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.
Kortfattet agenda
- Bli kjent med SuperOffice
- Firma og personkortet
- Dagbok og aktiviteter
- Dokumenter & E-post
- Salg
- Prosjekt
- Utvalg
Etter kurset skal man kunne navigere og søke i systemet. Du skal bli komfortabel med å finne informasjon i SuperOffice, opprette firmakort, aktiviteter, dokumenter, prosjekt og salg.
Tid
09:00 – 15:00
Sted
Kurset gjennomføres på nett.
Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.
Forkunnskaper
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.