Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

KPI & Rapportering - Service

Å spore KPI-er for kundeservice er viktig for bedriftens suksess og omsetningsvekst. Mange firmaer samler inn data for kundeservice uten å forstå potensialet. For å kunne forbedre tjenestene og levere gode kundeopplevelser, vil fokus på viktige mål som svartid, løsningstid og kundetilfredshet hjelpe til med å øke produktivitet blandt ansatte, kundelojalitet og lavere kundefrafall. I dette kurset vil du få en innføring i hvordan du kan jobbe med KPI’er og rapporting i SuperOffice Service.

Dato

03.03.2021

Pris

kr 2500,-

Målgruppe

Dette kurset passer for deg som har fullført “Administratorkurs i SuperOffice Service” eller er superbruker, og vil lære hvordan du kan jobbe KPI og rapportering i Service.

Praktisk Info

Dette er et halvdagskurs som er nettbasert og varer i 3 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler toskjermsløsning, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe i kursbasen på den andre.

Kortfattet agenda

  • KPI – Hva er KPI og eksempler på typiske KPI
  • Tips til konfigurering av Service
  • Dashbord og rapportering
  • Følge opp KPI’er

Etter kurset skal du ha fått innføring i typiske KPI’er i Service som:

-innkommende saker
-saker løst
-saker per kategori/saksbehandler
-svartid
-løsningstid

Du får også lære hvordan lage dashbords og rapporter, for å følge opp, sette inn tiltak og forbedre service og -tjenestekvalitet.

Tid

09:00 – 12:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Administratorkurs SuperOffice Service”,  eller har tilsvarende erfaring.
Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>