Bli en del av Thrive - en helt ny serie med artikler designet for å hjelpe deg med å skape vekst

Brukerkurs – SuperOffice CRM

I dette kurset vil du få en innføring i bruken av SuperOffice CRM. Du vil få opplæring i hvordan du enkelt navigerer i systemet, hvordan du kan opprette entiteter som firma, person, salg, prosjekt og utvalg. Du vil også lære hvordan du oppretter aktiviteter, oppfølginger og dokumenter.

Dato

13.04.2021

Pris

kr 3500,-

Målgruppe

Dette kurset er for deg som aldri har brukt SuperOffice CRM før, eller om du vil ha en oppfriskning i basisfunksjonaliteten til SuperOffice.

Praktisk Info

Dette er et nettbasert heldagskurs som varer i 6 timer. Kursdeltaker må benytte egen PC. Vi anbefaler å bruke 2 skjermer, da man kan ha møtet/presentasjonen på én skjerm og jobbe med oppgaver på den andre skjermen.

Kortfattet agenda

  • Bli kjent med SuperOffice
  • Firma og personkortet
  • Dagbok og aktiviteter
  • Dokumenter & E-post
  • Salg
  • Prosjekt
  • Utvalg

Etter kurset skal man kunne navigere og søke i systemet. Du skal bli komfortabel med å finne informasjon i SuperOffice, opprette firmakort, aktiviteter, dokumenter, prosjekt og salg.

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. 
Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post, 1 uke før kurset.

Forkunnskaper

Du må ha grunnleggende kunnskap om bruk av PC og møteapplikasjoner.
Det er viktig at link og lyd/video testes i forkant av kurset.

Påmelding

Meld deg på her >>