Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

COVID-19 oppdatering

Les mer

KURS

Ved å delta på dette kurset blir du i stand til å gjennomføre generelle vedlikeholdsoppgaver som:

  • Administrasjon av saksbehandlere, rettigheter og svarmaler/FAQ’er
  • I tillegg til mer avanserte oppgaver for å endre eller legge til nye kategorier, saksstatuser og prioritetsnivåer
  • Samt administrasjon av e-postkasser med tilhørende e-postfiltre

Påmelding

Meld deg på her >>

Dato

2. juni

Tid

09:00 – 15:00

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post.

Pris

kr.1500,- (veil.pris 2700,-)

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomgått kurset “Innføring i SuperOffice Service”, eller har innhentet tilsvarende kunnskaper på andre måter. Det forventes å ha kjennskap til bruk av SuperOffice Service, siden det er viktig å vite hva endringer i administrasjonsklienten betyr for SuperOffice Service.

Kortfattet agenda

  • Administrasjon av saksbehandlere og brukergrupper
  • Oppsett av brukerrettigheter (Profiler og roller)
  • Oppsett av saksbehandling via e-post, Facebook og SMS.
  • Kategorier, fordelingsmetoder og saksstatus
  • Svarmaler og FAQ’er
  • Hendelsesbehandling og makroer
  • Tilpassing av Service (Nye makroknapper, ekstramenyer og webpanel)

Praktisk informasjon

  • Kursdeltaker må benytte egen PC

Påmelding

Meld deg på her >>