Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

COVID-19 oppdatering

Les mer

KURS

Ved å delta på dette kurset vil du være i stand til å gjennomføre:

  • Generelle vedlikeholdsoppgaver
  • Endringer på løsningen i form av nye salg- og prosjektguider
  • Gjøre listevalg og lage egendefinerte felt
  • Samt muligheten for å importere data inn i SuperOffice.

Påmelding
Meld deg på her >>


Dato

20. mai

Tid

09:00 – 15:00 

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post.

Pris

kr.1500,- (veil.pris 2700,-)

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomført kurset "SuperOffice for viderekommende", eller har tilsvarende erfaring. Det forventes at du har kjennskap til bruk av SuperOffice CRM, siden det er viktig å vite hva endringer i vedlikeholds-klienten betyr for SuperOffice CRM. 

Kortfattet agenda

  • Administrasjon av brukere og brukergrupper
  • Brukerrettigheter 
  • Administrasjon av lister
  • Opprette dokument- og e-postmaler
  • Legge til webpanel
  • Produkter, prislister og tilbudsmaler
  • Salg- og prosjektguider
  • Opprettelse av egendefinerte felt
  • Systemvalg og preferanser
  • Import

Praktisk informasjon

  • Kursdeltaker må benytte egen PC

Påmelding
Meld deg på her >>