Vi har satt sammen en pakke av Service-løsningen og web-baserte konsulenttjenester for å hjelpe bedrifter med å ta vare på kundene under COVID-19.

Administratorkurs SuperOffice CRM

Bli en administrator/superbruker av din bedrifts SuperOffice-løsning!

Dato

17.06.2020

Pris

kr.1500,- (veil.pris 2700,-)

Målgruppe

For de som ønsker å lære mer om administrering av SuperOffice og utføre generelle vedlikeholdsoppgaver, endringer på løsningen i form av nye salg- og prosjektguider, gjøre listevalg og lage egendefinerte felt, samt muligheten for å importere data inn i SuperOffice.

Praktisk Info

Heldagskurs som går mer i dybden og lærer deg bruk av "Innstillinger og Vedlikehold" i SuperOffice. Kursdeltaker må benytte egen PC.

Kortfattet agenda

  • Administrasjon av brukere og brukergrupper
  • Brukerrettigheter 
  • Administrasjon av lister
  • Opprette dokument- og e-postmaler
  • Legge til webpanel
  • Produkter, prislister og tilbudsmaler
  • Salg- og prosjektguider
  • Opprettelse av egendefinerte felt
  • Systemvalg og preferanser
  • Import

Tid

09:00 – 15:00 

Sted

Kurset gjennomføres på nett. Du vil få tilsendt lenke for oppkobling til kurset i egen e-post. 

Forkunnskaper

Det anbefales at du har gjennomført kurset "SuperOffice for viderekommende", eller har tilsvarende erfaring. Det forventes at du har kjennskap til bruk av SuperOffice CRM, siden det er viktig å vite hva endringer i vedlikeholds-klienten betyr for SuperOffice CRM. 

Påmelding

Meld deg på her >>