SuperOffice CRM produkter


Customer Service

  • Full kontroll på alle henvendelser til enhver tid
  • Automatisert eskalering
  • Automatiserte svarmaler og arbeidsflyt
  • Informasjonsdeling på tvers av avdelingene
  • Facebook og e-post integrasjon
  • Web basert supportportal og hjelp til selv-hjelp
  • Integrert kunnskapsbase

Sales & Marketing

  • Full oversikt og administrasjon av kontakter, dokumenter, salg, prosjekter og kampanjer
  • Segmentering og utvalg
  • Salgsautomatisering
  • Prosjektautomatisering
  • Rapporter og analyser
  • Kalenderstøtte og delt dagbok
  • Tett integrasjon med Microsoft Office
  • Tilgjengelig som serverversjon og i nettskyen

SuperOffice Sales & Marketing og SuperOffice Customer Service kan brukes hver for seg, eller sammen som en fullt integrert CRM løsning som gir deg deg en 360° oversikt over dine kunder, og støtter alle dine viktigste forretningsprosesser fra salg til markedsføring og kundeservice.


Utvid og styrk din løsning med tilleggsmoduler

Velg mellom en rekke tilleggsmoduler for å forbedre din SuperOffice opplevelse. Utvid din Sales & Marketing eller Customer Service med Pocket CRM, eMarketing, SuperOffice Analyze eller mer.


CRM på mobile enheter

Få tilgang til informasjon i CRM systemet på smarttelefonen eller nettbrettet. Pocket CRM gir deg umiddelbar oversikt over kunder, kontaktpersoner, salg, avtaler og oppfølginger. Du kan også legge inn kundeinformasjon, booke et møte eller opprette et nytt salg mens du er på farten. Pocket CRM er tilgjengelig på iPhone og Android telefoner og nettbrett.