Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

Rapporter og dashbord

Skaff deg virksomhets-kritisk informasjon for å ta riktige beslutninger. Med brukervennlige rapporter og et oversiktlig dashbord, blir det lett å administrere virksomheten fra dag til dag. Nå kan du forbedre rutiner, løse potensielle problemer og utnytte flere muligheter gjennom informasjonen du henter fram i rapportene.

Innsikt i aktivitetene dine

SuperOffice har et stort utvalg av ferdigdefinerte rapporter. Lag dine egne ut i fra en hvilken som helst kombinasjon av data – kunder, prospekter, aktiviteter og salg. Det er også lett å eksportere alle resultatene til Microsoft Excel.

Screen shot fra SuperOffice CRM.
  • Icon

    Marketing

    Et dash-bord gir deg oversikt over hva du trenger for å gjøre kampanjene fremover enda bedre. Her er det også enkelt å spore priser. Det er dessuten lett å spore hvor mange som åpner en melding eller klikker på linker. Slik får du oversikt over hvilke salgsresultater en kampanje har gitt.

  • Icon

    Sales

    I salg er pipeline-ledelse og prognoser hverdagsoppgaver. Alle salgsmuligheter for individuelle selgere - eller salgsteam - er lett tilgjengelig. Kraftige funksjoner hjelper deg å visualisere kunder med behov for spesiell oppfølging eller oppmerksomhet.

  • Icon

    Service

    Kundeservice har ansvar for at kundene alltid har et smil om munnen. Med SuperOffice dashbord får du det overblikket du trenger. Om du skal identifisere et problem som trenger ekstra oppmerksomhet, løse opp en flaskehals, eller fatte en beslutning basert på kunnskap og innsikt, vil vårt dashbord gi deg svar.

Det ligger mye makt i kunnskap

Virksomhetskritisk informasjon - eller Business Intelligence - gir deg innsikt og fortrinn i kampen om kundene. Business Analyze for SuperOffice er et kraftig verktøy som hjelper deg til å ta raske beslutninger basert på fakta, snarere enn intuisjon.

Nå kan du finne ut mer om trender, motivere ansatte, dele rapporter og bygge en sterk bedriftskultur. Hver funksjon - salg, markedsføring, og service - vil ha store fordeler av et skreddersydd dashbord med KPI-oppdateringer til en hver til, samt flere andre motivasjonsverktøy

Noen spørsmål?

Vi hjelper gjerne og besvarer dine spørsmål

Bli inspirert til mer vekst med CRM

Når du registrerer deg til vårt nyhetsbrev får du nytt innhold som gir deg masse praktisk innsikt. La oss sammen skape vekst og forvandle relasjoner om til omsetning.