Last ned vår nye guide: Vekst i tøffe tider
En leders guide til vellykket vekst

Meld deg på i dag for å motta vårt nyhetsbrev.

CRM-LØSNING SOM HJELPER DEG Å GI KUNDESERVICE I TOPPKLASSE

Holde deg oppdatert på alle kundehenvendelser, og gjør kundene til lojale ambassadører for bedriften din. CRM er et verktøy som øker produktiviteten, slik at dere raskt kan følge opp saker, blant annet ved hjelp av KI.

Få lykkelige kunder med eksepsjonell kundeservice

Når du har brukt mye krefter på å vinne kundene, bør du sørge for å gi dem ekstra god service. Med SuperOffice Service vil du lære deg kunsten å oppnå livslang kundelojalitet.

  • Icon

    Ikke la kundene vente

    Ingen liker å bli ignorert, særlig ikke betalende kunder. Skaff deg kontroll på alle henvendelser, med automatisk prioritering av saker. Alt sammen på ett sted.

  • Icon

    Utvikle din kundeservice

    Gi maksimal kundeservice med mindre ressurser. La AI kategorisere saker. Spar tid med FAQ og autosvar for vanlige henvendelser.

  • Icon

    Fornøyde kunder er lønnsomt

    De mest fornøyde kundene dine går god for deg. Når du har alt i ett system er det ingenting som faller mellom flere stoler. Med dashbord kan du spore henvendelser og finne mersalgsmuligheter.

“Med SuperOffice kan vi håndtere kontaktene våre i et system alle har tilgang til. Service-modulen gjør at vi kan øke servicenivået til kundene våre."

Thijs B, ansvarlig for kundedata

Smilende kunder – på rekordtid

Finn ut mer om funksjonene som beviser at vi lever for at du kan skape eksepsjonelle kundeopplevelser.

Sakshåndtering

Nå er det slutt på saker som blir borte. Få komplett oversikt på tvers av alle kanaler, i én og samme kø:

  • Opprett saker fra e-poster, samtaler*, chatter og webskjemaer.
  • Legg saker i kategorier, ordnet etter temaer
  • Send saker videre til teammedlemmer, og samarbeid blant annet med interne notater

*Forutsetter integrasjon

Automatisering

La automatisering ta seg av repeterende og like oppgaver, og gi temaet ditt tid til å skinne:

  • Sett opp eskaleringsregler for saker som ikke blir besvart i tide, gjerne i tråd med serviceavtalene dine
  • La arbeidsflyter med hvis-dette-så-dette-regler, godt egnet for repeterende oppgaver
  • Tildel spesifikke saker automatisk til spesialister i teamet ditt

Chat

Bruk chat for å tilby en mer personlig kundeservice i sanntid:

  • Utnytt kundedataene og skap en tilpasset dialog som er skreddersydd kundens behov
  • Svar og administrer alle chat-samtaler direkte fra køen
  • Tilby umiddelbar hjelp og raske løsninger, det gjør kundene fornøyde

Dashbord

Lag skreddersydde dashbord til teamet ditt, med rapporter i sanntid som de kan handle etter.

  • Velg mellom forhåndsdefinerte dashbord eller lag dine egne spesialrapporter
  • Ta kontroll over målene (KPI-ene) til kundeserviceteamet ditt
  • Fang opp problemer med produktene deres før de vokser seg store

Kundeportal

Med en sikker kundeportal kan du gi kundene dine svar på spørsmålene sine umiddelbart.

  • Hjelp kundene å hjelpe seg selv med artikler og FAQ-er
  • Gi kundene oversikt over egen historikk med saker og spørsmål
  • La kundene opprette egne saker direkte inne i kundeportalen

FLERE OPPSKRIFTER PÅ KUNDELYKKE

  • Icon

    Service på farten

    Nå kan du gi topp kundeservice når som helst, uansett hvor du er, med SuperOffice Mobile CRM. Du kan å oversikt i sanntid over åpne saker og ta tak i kritiske problemer, mens du er på farten.

  • Icon

    Ta i bruk AI

    La AI hjelpe deg i håndteringen av innkommende henvendelser. Det finnes funksjoner for direkte oversettelse for fremmedspråk og automatisk gjenkjennelse av følelsene i språket. AI kan også foreslå kategorisering, så rutingen av sakene går raskere.

  • Icon

    Sentraliser henvendelser

    Når du samler alle henvendelser, og håndteringen av dem, i én felles plattform, løfter du kundeservicen til et nytt nivå. Der kan du kategorisere etter køer, og du kan håndtere både eksterne og interne henvendelser (fra IT, marked, HR og IR), direkte i SuperOffice.

Gi bedriftens CRM ekstra superkrefter!

I vår App store kan du velge blant hundrevis av apper. De er klare til bruk og gir temaet ditt flere funksjoner som akkurat dere trenger. Du kan også bygge tilpasninger på toppen av standard funksjonalitet, og få enda bedre opplevelser ut av bedriftens løsning for kundeservice.

Priser fra
NOK 458

Per bruker/måned

  • Oversikt over alle kundedata I sanntid, på ett sted
  • Tilstedeværelse i alle kundekanaler fra ett og samme verktøy
  • Nyttig innsikt du kan bruke for å forbedre produkter og prosesser

Få full oversikt med SuperOffice CRM plattform

Med SuperOffice CRM plattform nyter du godt av et kraftig system som samler all kundeinformasjon på ett sted. Når du bruker ett verktøy til markedsføring, salg og kundeservice vil alle som jobber med kunder i bedriften oppleve full transparens og sømløse prosesser.

RAPPORT OM KUNDESERVICE

Bruk gjerne funnene og innsiktene fra “European B2B Customer Service Report” når du skal forbedre hvordan du leverer kundeservice i dag og gjøre det enda bedre i morgen.

Klar for å komme I gang?

Registrer deg for en demo, så kan du selv oppleve hvordan SuperOffice Service hjelper deg med å: 

  • få et enhetlig perspektiv på kundehenvendelser
  • løse saker raskere, gjennom automatisering, eskalering og maler
  • ligge i forkant av utviklingen med intuitive dashbord og forståelige rapporter